خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح



♪♥♫بغض هاي نگفته ي غزل♫♥♪

اگه دلت شكسته اگه مثل من يه دنياتنهايي اگه كلي بغض تودلت هست بياوبغض هاي نگفته ي منوبخون پشيمون نميشي

فاحشه کسی است که در زندگیش

از همخوابگی با بزغاله نگذشته است اما

میخواهد با باکره ازدواج کند 



محبوب کن - فیس نما

نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت18:00---2 دی 1391
شبانه های غمگین ، روزای بی ترانه



خواب و سکوت مرداب ، گودالی از بهانه







یک یار بی مروت ، یک اندوه بی پایان



یک مرداب حقیقی ، از اشک برف و باران







اینها همه حکایت ، از درد بی غروبند



از تشنه کامی عشق ، در رفتن تو بودند







ما عاشقان مرداب ، در گودال بهانه



درگیر با چه هستیم ، با عشق و یا زمانه







این عشق بی سرانجام ، گم شد ولی چه ها کرد



دریایی دلم را ، مرداب بی صدا کرد







گفتم که خسته ام من ، یکجا قرار من نیست



چون شعله در خروشم ، آرامش دلم کیست







عشق تو را نخواهم ، پس عاشق که هستی



معبود از تو دور است ، خالی از عشق و مستی







قلبت شکسته آری ، چون قلب من شکستی



این انتقام عشق است ، نه اوج خودپرستی







مرداب غم رها کن ، بالی بزن به فردا



این انتهای عشق است ، جاری شدن به دریا



سلام.خوبی؟؟؟دوس داشتی به منم سر بزن!!
پاسخ:شعرقشنگي بود مرسي حتمابهت سرميزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ شنبه 2 دی 1391 ساعت 17:4 بـ ه قـلمـ غزل


طراح : صـ♥ـدفــ