سلام

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح



♪♥♫بغض هاي نگفته ي غزل♫♥♪

اگه دلت شكسته اگه مثل من يه دنياتنهايي اگه كلي بغض تودلت هست بياوبغض هاي نگفته ي منوبخون پشيمون نميشي

ســــــــــــــلام ميخواستم به تمام كاربراني كه به وبلاگ خودشون ميان خبربدم كه من دنبال يه نويسنده خوب هستم فرق نداره دخترباشه ياپسر فقط فعال باشه هركي پايه س بهم كمك كنه اين وبوبتركونيم بسم الله نظر بده مشخصات ونام كاربريشو بگه باتشكر مديروبلاگ:غزل 



محبوب کن - فیس نما

نظرات شما عزیزان:

ناشناس مينويسد
ساعت21:15---9 دی 1391
سلام وب حرف نداره عاليه خوشحال ميشم به ما هم سري بزني نظري در مورد وبم بم بدي متشكرم

zeynab
ساعت21:04---9 دی 1391
این پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش

حسن
ساعت13:25---9 دی 1391
سلام وبلاگ زيباي داري اميد وارم هميشه در كارت موفق و سر بلند باشي به وبلاگ منم سري بزن نظرتو بده ممنون ميشم با سپاس وتشكر فراوان
پاسخ:چشششششششششششششم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 4 دی 1386 ساعت 17:53 بـ ه قـلمـ غزل


طراح : صـ♥ـدفــ