تو

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح



♪♥♫بغض هاي نگفته ي غزل♫♥♪

اگه دلت شكسته اگه مثل من يه دنياتنهايي اگه كلي بغض تودلت هست بياوبغض هاي نگفته ي منوبخون پشيمون نميشي


تو هجوم خاطره ها

جز چشمای گریون چی دارم

وقتی تو دنیای بزرگ نگاهت

حتی یه جایی برای من نیست

تو آسمون ابری دلم

دیگه جایی برای شادی ندارم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



محبوب کن - فیس نما

نظرات شما عزیزان:

selena
ساعت21:02---23 دی 1392
Badak nist behtar ham mitoone bashe.

selena
ساعت21:02---23 دی 1392
Badak nist behtar ham mitoone bashe.

گرگنما
ساعت21:11---12 مرداد 1392
عجب بازیگریه سریال سوپرنشال رو عالی بازی کرد یه جوری بازی میکرد انگار طرف داداش واقعیشه

ViDa
ساعت2:34---30 فروردين 1392
سلام دوست عزیز خسته نباشید وب خوبی دارین اگه به اینترنت بدون فلتر نیاز دارین خوش حال میشم درخدمتتون باشم وی پی ان و سا کس با سرعت بالا و قیمت مناسب و ارزون میتونی امتحان کنی کافیه ایمیلمو که برات گذاشتم اد کنی یا آی دیمو اگه فلتر شک ن خواستی خبرم کن سرعتشون خیلی بالاست و قطعی هم نداره سرور پرقدرت دارم پشتیبانی هم داره در صورت مشکل 24 ساعته هستم منتظرتم بای
کریو وی بی ان هم دارم بسیار عالیه


ID : vpndez_best


sahar
ساعت10:29---27 فروردين 1392

"ב لـــ ــــم"

یــ ــڪ ڪوچــ ــﮧ ے بـــ ــטּ بستـــــ میـــ ــפֿـواهـــב

و یـــ ـڪ باراטּ نــــــم نـــــــم

و یـ ـــڪ "פֿــــــבا"

ڪﮧ ڪمـ ـے باهــ ــم راه بــ ـرویــــҐ

همیـــــטּ

خدآیآ منـــ میدآنمـــ




sahar
ساعت12:55---21 فروردين 1392
خواستے دیگـــه نباشے ،
آفرین … چــــه با اراده !
لعنَت به دبستانـے که تو از درسهاش ،
فقط تصمیــم کبــر ے رو آموختـــے …


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: عكس هاي عاشقانه"عكس هاي فوق احساسي "جملات عاشقانه"بغض هاي نگفته ي غزل,
+ پنج شنبه 15 فروردين 1392 ساعت 11:2 بـ ه قـلمـ غزل


طراح : صـ♥ـدفــ